Au Pair in Londen

Happy New Year!

Helloooo,

wooow mijn laatste verhaal is best wel heel lang geleden. Maar ik heb zoooveel gedaan deze afgelopen weken dat ik echt geen zin en tijd had om iets te schrijven.

Op 5 december toen het Sinterklaas was in Nederland, ben ik met een paar Nederlandse au pairs naar een Nederlandse pub hier in Londen geweest. De pub heet: De Hems, en ze draaien er Nederlandse muziek, ze hebben frikandellen en kroketten en patat speciaal en dat soort dingen. Best wel grappig dus. Daar kwam ook nog een Sinterklaas langs met blauwe pieten, dus dat was wel erg leuk. Heb ik toch nog een beetje Sinterklaas kunnen vieren.

De rest van die week en de volgende week ben ik erg vaak naar de winkels gegaan om nog leuke kerstcadeautjes te zoeken. Maar ja ik weet nooit zo goed wat ik voor andere mensen moet kopen dus het zijn random dingen. Ik heb wel een leuk spelletje voor de kinderen gekocht, die ik zelf ook leuk vind dus dat moeten we even een keer spelen haha.

13 december was de finale van de X Factor, en ja, daar ga ik weer, One Direction trad daar op. Maar dit was hun allerlaatste optreden voor 'de break'. Ik had geen kaartjes (*%(&%(*%*#(#) Maar oke, ik ging er toch maar even heen. Het was bij Wembley en ik heb nog een paar leuke mensen ontmoet daar. Een meisje kwam uit Frankrijk en woont nu hier, en eentje komt uit Canada en woont nu ook hier. Je ontmoet hier echt mensen die overal ter wereld vandaan komen en dat is echt leuk!

22 december ging ik naar huis voor een weekje, JIPPIEEEEE. Daar had ik echt heeeel veel zin in, om even iedereen weer te zien enzo. Er waren erg veel mensen om mij op te halen van Schiphol dus dat was heel leuk. Mijn zusje kwam zelfs met een Niall cardboard cutout, die dus groter is dan mij, en ja het was wel leuk om hem ook over Schiphol mee te slepen hahaha. De eerste paar dagen in Nederland was ik bij papa, en de laatste paar bij mama. Maar ik bleef niet erg lang, want 29 december ging ik weer terug met mijn zusje (Maud btw), om New Year's Eve hier te vieren.
Ik had kaartjes gekocht voor 'The Fireworks' in Londen. We stonden op de Waterloo Bridge en het was echt een dikke tegenvaller voor ons om eerlijk te zijn. We hebben ongeveer 4 uur op die brug gezeten, het was heeeeel erg koud, en het enige wat je kon doen was wachten. Toen kwam voor minder dan 10 minuten vuurwerk, dat wel heel mooi was en dat vonden we ook echt wel heel leuk om te zien. Maar tegen die 4 uur wachten was het het niet waard. Daarna hebben we ook nog 2 uur in de rij gestaan om in de trein naar huis te komen. Dus het was echt geen succes. Gelukkig nieuwjaar dus hahaha.

Maud bleef hier nog tot gisteren, en volgens mij vindt ze het erg jammer dat ze weer naar huis moest haha. We hebben echt heel erg veel dingen gedaan, en we waren ook supermoe elke dag. Sommige dagen zijn we wel12 uur weggeweest, maar ja dan maak je ook wel wat van je dag denk ik dan :)

Vandaag moesten de kinderen weer naar school, en volgens mij hadden ze er niet zo heel veel zin in. Dus ze waren nogal moe en niks was goed en ja dat. Dus ik hoop dat ze straks wat vrolijker zijn als ze weer vrij zijn haha.
Ik moet volgende week ook weer naar school en daar heb ik wel zin in, dan zie ik de mensen van mijn klas weer en dat is altijd wel heel erg gezellig :).

Seeee you soon,

xxxxxx Stef

Kiss

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active