Au Pair in Londen

Updateee

Hellooo,

Wow sorry ik heb al heel lang niks meer geschreven haha, ik was het een beetje vergeten. Duuus, de laatste update was toen het half-term was hier. Oh het valt trouwens wel mee, 2,5 week geleden was dat. Maar dat was echt een leuke weeek. Ik hoefde iets minder te werken omdat mijn hostmom me ook een klein beetje 'vakantie' wou geven, dus dat was wel fijn :).

En zaterdag 31 oktober ben ik naar een One Direction concert geweest in Sheffield, wat echt suuuuuper was. Ik ging daarheen met een andere au pair, met de bus. We namen een bus om half 10 's ochtends, en we wilden niet voor een hotel betalen, dus namen we een bus terug om 3.30 's ochtends de volgende dag haha. Toen we aankwamen in Sheffield, was dat echt apart. In Londen wordt serieus alles aangegeven met kaarten ofzo op de straat, zodat je kan zien waar je heen moest. En wij hadden geen flauw idee waar die Sheffield Arena was. Maar Google Maps zei dat het niet zo heel ver lopen was, maar we dachten eerst; laten we mensen vragen i.p.v. meteen Google Maps gebruiken. Toen we iets wilden vragen keken mensen ons eerst van top tot teen aan, voordat ze antwoorden met een super judgemental gezicht. Ik voelde weer alsof ik in Almelo was, SUUUPER!!!! Nee maar echt apart. In Londen geeft niemand er iets om over hoe je er rondloopt, of ja weet ik veel, die mensen maakt het gewoon niks uit wat je doet enzo. En toen hier in Sheffield was het zo anders, en die mensen hadden dus meteen zo'n gezicht dat een mening gaf over jou. Dat was niet echt leuk dus. We zeiden tegen elkaar: 'wat ben ik blij dat ik in Londen woon, en niet ergens hier'. Echt heel raar. Toen na ongeveer 5 mensen gevraagd te hebben (die aaaallemaal aanraadden om de tram te nemen want het was wel heeel erg ver weg, en je kon dus veel beter met de tram gaan), besloten we maar om Google Maps in te schakelen haha. Dus gingen we naar de Arena lopen. Ook weer zoiets, dat in Sheffield helemaal niemand loopt, dus wij waren echt de enigen die daar op straat liepen. En daarom werden we ook weer helemaal aangekeken. Jongens schreeuwden dingen uit te auto, wij dachten echt: 'waar zijn we beland'. Nouja, na een halfuur lopen kwamen we bij de Arena, dus echt helemaal niet zo ver lopen. Maar we waren serieus de enigen die erheen zijn gelopen blijkbaar haha. Om eerlijk te zijn, die Arena was echt vet lelijk. We waren dus alleen echt bij de O2 Arena geweest, en die is suuuupermooi. Met allemaal cafés en dingen waar je kan eten daarbinnen. En hier was letterlijk niks, het was grijs en kaal en er was een parkeerplaats. Het was ook al meteen duidelijk waar One Direction waarschijnlijk naar binnen kon gaan met de auto, want daar stonden allemaal mensen. Dus gingen we daar maar even kijken. We konden niet echt met die mensen praten want ja, ze begonnen je eerst te judgen voordat je ook maar iets had gezegt, en daar hadden we geen zin meer in haha. Toen kwamen er ook paparazzi mensen en die maakten foto's van ons. Toen waren er een paar meisjes die boos werden daarom en toen werden ze weggestuurd. Vetgrappig haha, want dan konden ze geen foto's maken van als One Direction zou aankomen daar hahaha. Oke alles klinkt btw echt heel erg negatief, maar verder was het wel heel leuk daar hoor haha. Toen we binnenkwamen in de Arena dachten we: WOOOO, net zo klein!! Londen O2 heeft een capaciteit van 20.000 en dit had een capaciteit van 14.500 ofzo, en het was echt een heeel groot verschil. Het leek allemaal zoveel dichterbij en dat was superleuk :). Er waren wel weer zooooveel moeders met kinderen. Ik zat dus niet naast dat andere meisje, maar ik zat naast een moeder met een kind (YESSSS, not) en naast een paar meisjes die mij heeele arrogante blikken gaven. Maar ik dacht: ik laat mijn avond niet verpesten door een paar van zulke mensen. Dus ik heb gewoon lekker geschreeuwd en gehuild en gedanst. Adios haha. Ik had de tijd van mijn leven, en niemand heeft dat voor mij verpest :D. De show was afgelopen om 23.15 ofzo. En we bleven nog maar een beetje rondhangen bij de Arena, want ja de bus ging pas terug om 3.30. Maar toen was het wel erg leeg, dus gingen we naar de Burger King, want we hadden wel honger. Toen was het iets van 00.30 en toen gingen we op zoek naar de bus. Maar we hadden geen idee meer waar dat was. Dus we hebben wel een uur ofzo gelopen, het was wel grappig haha. Toen hadden we het busstation gevonden om 1.30 ofzo, en er ging al een bus eerder terug naar Londen dus gingen we vragen of we daarin mochten, maar die zat vol :(. Dus moesten we nog 2 uur wachten, LOL. Nee dat was koud hahaha. De terugweg konden we een beetje slapen, ongeveer 3 uurtjes. Toen we weer in Londen waren gingen we even wat drinken en eten ergens en toen naar huis gegaan om te slapen. Ik was echt heeeel moe. Maar het was wel suuuperleuk om dit allemaal te doen. Ik zou het zo weer allemaal over doen :D.

Zondag heb ik dus de heledag gechilld en niet echt iets gedaan. Ik ben gaan slapen om 20.30 ofzo die avond, want ik moest die dag erna weer naar school en werken. En de kinderen moesten ook weer naar school. Toen dus weer een gewone week gehad en zondag 8 november ben ik naar Hampstead Heath Park geweest. Daar ben ik al een keer eerder geweest en toen ben ik heeelemaal verdwaald geraakt, zelfs met een map. Dat park is zo anders dan Hyde Park of Green Park. Want dit park heeft allemaal bomen en bos en modder en heuvels, dus daar kun je niet echt zien waar je bent. Ik ging daarheen met dezelfde au pair (Mel) weer. En ja het was echt wel grappig, veel modder, en ik voelde me weer een kind omdat mijn schoenen helemaal vies waren en mijn broek was vies enzo. Ja, dat was leuk hahaha.

Deze week weer een gewone week. Ik wou nog even zeggen dat mijn hostfamily echt serieus de beste is, aaaltijd als er iets is met One Direction zeggen ze dat tegen mij of ze vragen dingen aan mij. Dat is echt zooo grappig. Want sommige hostfamilies zijn echt niet zo tegen au pairs. Maar ja, gisteren stuurde mijn hostmom mij een link met iets van One Direction, zovan: hey, heb je dit al gezien haha. Echt superleuk.

Vandaag kwam dus het nieuwe album uit, SPAAANNNEEEND. Ik was vannach wel opgebleven om te luisteren om 12 uur, want ja, alle liedjes die ze hadden gegeven aan ons waren al zooo goed. Ik kon echt niet meer wachten. En het is echt een vetgoed album, heeel anders, maar super goed. Ik ben vandaag dus naar HMV geweest om dat album te kopen, en nu zit ik thuis even te chillen weer.

Oke en Mel heeft kaartjes gewonnen om zondag naar de X Factor te gaan waar ze gaan optreden, EN IK MAG MEE. Dus ik ben suuuperblij. Dat is echt supervet. :D

Morgen moet ik even babysitten ergens, dus ik kan nog wat meer geld verdienen jippie :). Dat zijn wel erg handige dingen om te doen dus. Ik ga nu weer verder chillen hier haha.

See you laterrr, xxxxx Stef

Kiss

P.S. Buy Made In The A.M. on ITunes!!! Thanks. x

Reacties

Reacties

marietje

Hallo liieve stef hoe gaat het in Londen nog even dan zie je jou familie terug lieve groetjes marietje

Stef

Hoi Marietje, ja het gaat goed hier hoor :). Jaa inderdaad, nog een maandje haha. X Stef

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active