Au Pair in Londen

Half-term

Half-term

Hellooo,

Deze week hebben de kindjes half-term, dat is gewoon herfstvakantie zoals in Nederland. Dus ze hebben een weekje vrij J, maar ik niet haha. Vorige week was het nog een normale week, ik ging naar school en ik bracht ze naar school etc., gewoon de normale dingen. Vrijdag kwam het 5 Seconds Of Summer album uit (YES), dus toen ben ik die nacht opgebleven want dat komt natuurlijk precies om 12 uur ’s nachts uit. Maar ik was die dag erna vrij, dus daar was ik heel blij mee :D. Ik ben die dag ook met een andere au pair naar de 5SOS Wall hier in Londen geweest. Dat zit in een buurt waar ik nog nooit was geweest, Shoreditch dacht ik. Was wel een, uh, interessante omgeving, heel anders dan hier. Ik heb er verder niet echt goed naar gekeken haha. Maar die 5SOS Wall was zooo cool. Was dus een hele lange muur met graffiti erop van hun nieuwe album. Dus 80 foto’s maken natuurlijk haha.
Zaterdag moest ik ’s avonds oppassen, dus ik heb die dag gewoon gechilld. En ’s avonds X-Factor gekeken J. Zondag was ik ook vrij dus toen ben ik naar Oxford Street gegaan (ja alweer), met Renske. Ik weet echt niet waarom, maar het is gewoon leuk daar haha.
En deze week moet ik dus random werken elke keer. Gisteren moest ik een paar uurtjes, en vandaag bijna de hele dag. Vanmorgen gingen we naar het park, voetballen enzo. Nou, dat is wel erg vermoeiend als je veeel te lang niet meer hebt gesport haha. Ik moet daar echt weer aan beginnen L. Maar de kindjes waren ook erg moe, dus hopelijk slapen ze vroeg vanavond haha. Morgen gaat mijn hostfamily voor een nachtje naar hun opa en oma, dus ben ik hier alleen (One Direction party met mezelf dus) hahaha. Nee, maar ik ga mijn kamer maar even een keer weer helemaal schoonmaken, als ik er nu toch tijd voor heb J. En zaterdag eeeeindelijk One Direction concert in Sheffield. Het allerlaatste concert van hun tour dus dat wordt erg verdrietig LLL. Maaar, daarna een Halloween party zoeken daar hahaha. Hopelijk kunnen we iets vinden lol. De bus gaat pas om half 4 ’s nachts terug naar Londen, anders moeten we maar een paar uurtjes op de straat gaan slapen hahaha. Nee komt wel goed.
De tijd gaat wel aardig snel. Ik zit hier nu al langer dan 2 maanden oooomg. Maar ik vind het echt suuuper hier. Het enige ‘nadeel’ echt is, dat ik heel vaak heb zovan: oh, dit wil ik aan mama of papa ofzo laten zien, maar dat kan dan niet. Dus de enige reden waarom ik terug zou willen naar Nederland is voor familie, maar verder hoef ik eeecht niet meer terug. Ik vind het hier echt veel leuker. Dus ja Maud, over paar jaar wonen we hier hopelijk hahaha :D.

See you next time, xxxx Stef

P.S. Buy Sounds Good Feels Good on ITunes.

Kiss

Reacties

Reacties

opa en oma

opa en oma wensen jou nog veel succes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active