Au Pair in Londen

O-M-G

Haaaai,

Het beste ever is mij overkomen: IK HEB ASHTON IRWIN VAN 5 SECONDS OF SUMMER ONTMOET OMG OMG OMG!!!!!!

Na mijn mislukte pogingen de laatste weken is het eindelijk gelukttt!!!!! Ik ben zoooo blij.
Ik zal hier verder even een normale blog van maken hahaha.

Ik heb deze week weer een normale werkweek gehad :). Het is wel handig dat mijn tijden opzich altijd hetzelfde zijn, anders zou het echt super irritant zijn. Ik weet niet eens of ik dit wel eens heb gezegt, maar ik moet dus (bijna) altijd elke maandag en vrijdag in de middag helpen. Dan is de moeder namelijk wel thuis. En dinsdag, woensdag en donderdag moet ik ze naar school brengen en ophalen, want dan is niemand thuis. En ik ga elke maandag en donderdag naar school. Dus donderdag altijd rennen naar het station en hopen dat ik de trein haal. En dan in de trein zit je tussen al die zakenmensen hahah, wel grappig. Het valt wel op dat het wel druk is dan in de trein, het is dan 9 uur ongeveer, en het lijkt dus alsof best wel veel mensen laat kunnen beginnen met werken. Dus dat ziet er wel chill uit haha.

School is trouwens best wel lastig soms. Ze willen ons echt formeel Engels leren, en ik kan alleen maar social media Engels, dus ik moet er echt wel wat voor doen. Niet dat dat erg is, maar ik was eigenlijk even vergeten dat engels ook nog andere formele woorden heeft haha.

En toen was het zaterdag: WEEKEND!!! Ik zou met Renske (Nederlanse au pair) naar Covent Garden gaan. Erg grappig, we kwamen daar, liepen rond, zagen niks interessant en liepen ergens naar een supermarkt voor eten. Dat was wel grappig daar, ze hadden daar Mars, Bounty, Oreo koeken, gewoon echt koeken. Die had ik nog nooit eerder gezien dus ik helemaal zovan: OMG KIJK DAN BOUNTY KOEKEN. En toen zag zo'n meneer mij, en die lachte mij heel hard uit hahaha. Maar ik was gewoon echt super enthousiast en ik heb die koeken ook gekocht en ze zijn super lekker!! En toen liepen we een andere richting op en waren we ineens bij de London Eye enzo, dus ja erg grappig. Ik heb 2.80 pond betaald om van Waterloo station (bij de London Eye) naar Covent Garden te gaan met de tube. Dat had ik dus net zo goed niet kunnen doen want we kwamen toch weer bij Waterloo uit haha. We hadden het wel heel erg koud (raar weer hier ja), dus toen zijn we naar Oxford Street (alweer ja I know) gegaan, en hebben we even koffie gedronken bij Starbucks, altijd een grande cappuccino daar :). Toen waren we wel weer een beetje opgewarmd, en toen kreeg je buiten weer een klap van de kou. HET IS NOG NIET EENS WINTER. Of ik stel me aan. Achja.
Toen zijn we naar HMV gegaan, echt de beste muziekwinkel ever. We vroegen daar aan een medewerker of ze nog singles verkopen. En toen vroeg ze van wie, we zeiden: One Direction misschien? :D:D:D en toen begon zij zovan: JA HUN NIEUWE LIEDJE IS ZO GOED HE. hahahaha dus ja, dat gebeurd hier. Maar singles zijn dus overgenomen door Itunes, ugh. Daarna zijn we naar de Primark gegaan, want Renske had geen trui mee, sukkel haha. Dus zij had het super koud. Toen heeft ze even en trui gekocht daar en toen was het wel weer oké haha.
Daarna zei ik: ja 5SOS is misschien wel in hetzelfde hotel als 2 weken geleden, zullen we even kijken of er mensen voor het hotel zitten? Dus ja tuurlijk even kijken haha. En er zaten inderdaad wel een paar meisjes. Dus gingen we er ook maar even bij zitten. Na een halfuurtje ofzo gingen we even een rondje om het hotel lopen, maar er was niks, dus gingen we weer terug er voor zitten. Na nog een half uur/3 kwartier gingen ineens een paar meisjes naar de overkant, en toen zag ik een groepje staan voor het hotel, dus ik stond op en ik zag Ashton en ik zei: OMG THAT IS ASHTON AGSLENLSKENVIOE!!!!! Ja dus, rennen naar de overkant, maar daarvoor nog bedenken dat je een straat oversteekt en moet uitkijken voor de auto's. Zo helder was ik nog net. En toen stond hij daar, met zijn Zara tasje, hij kwam gewoon terug van 'shoppen', gewoon alleen, ik wist niet dat dat veilig was ofzo haha. En hij vond het oké dat we foto's maakten en hij was zooo lief omg. En ik was aan het trillen en proberen om rustig te blijven, dat is aardig gelukt denk ik hahaha. Maar ik ben zoooooo blij!!! Toen meteen gillend mijn zusje gebeld en die flipte natuurlijk ook helemaal, en het lijkt wel alsof het allemaal een grap is maar het is echt gebeurd omg

Surprised

Dat was dus ja, mijn weekend haha. Vandaag ga ik maar een beetje op mijn kamer chillen, want ik moet geld sparen want ik wil nog naar een One Direction conceeeert hahaha.

Seee you next time,

xxxxxx Stef

Kiss

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active