Au Pair in Londen

update

Helloooo,

Sorry voor 2 weken geen blog (voor de mensen die dit echt 'volgen' haha), maar zoals ik al eerder zei heb ik soms geen tijd of geen zin om te schrijven, dus vandaar.
Om eerlijk te zijn weet ik niet meer zo goed wat ik heb gedaan de afgelopen 2 weken lol. Maar ik zal even diep graven in mijn geheugen hahaha. Ik moet denk ik maar eens beginnen met opschrijven wat ik ga doen enzo.

Vorige week zaterdag heb ik niet zoveel gedaan, ik heb geld 'gespaard' omdat ik naar een One Direction concert wilde, dat geld sparen was niet heel erg goed gelukt, maar maakt niet uit haha. Dus ik heb die dag niet heel veel gedaan.

Zondat ben ik met een andere Nederlandse (jippie) au pair naar Waterloo station gegaan. Vanuit daar konden we naar Victoria Shopping Place ofzo lopen en daar was een HEMA, JAAA EEN HEMAAAA! hahahaha. We hadden er niet erg veel verwachtingen van, maar toen we er waren was het echt zovan: wow, dit is echt precies de Hema zoals die in Nederland ook is. Gewoon dezelfde vloer, dezelfde schapkaartjes, alles hahaha. Er waren zelfs producten waar in het Nederlands opstond wat het was 0-M-G. hahaha, dus daar hebben we mooi een beetje inkopen gedaan. :D Jip en Janneke waren er ook!! Die had ik zolang niet meer gezien!

Cry
Cry
hahaha.
Verder die dag hebben we een 'rondje London' gedaan, en we hebben wel erg veel leuke dingen gezien. Het is dan veel lopen, maar opzich kan je wel alle leuke dingen zien als je gewoon een dag door Londen loopt en je weet waar je heen moet. Dus dat was wel erg gezellig :)

Ik woon btw in de buurt van Twickenham, dus hier is nu elke keer een rugbywedstrijd voor de World Cup, en het is zoooo druk elke keer. De straten zijn vol met mensen met geschminkte gezichten met de vlag van hun land enzo, best wel grappig haha. Maar daardoor is het erg moeilijk om met de trein te gaan enzo :( maarjaaa.

Daarna weer een weekje gewerkt, en vrijdagavond wilde ik graag nadat ik vrij was (half 8), naar de O2 Arena gaan, want One Direction gaf een concert, en ja ik wilde gewoon buiten luisteren. Ja iedereen denkt vast dat ik niet goed wijs ben maar ja dan ben ik dat maar niet, maar dat wilde ik gewoon doen. Dus ik in mijn uppie naar de O2 (bijna een uur rijzen pfff haha), toen ik aankwam was het bijna half 9. En toen zag ik een apparaat staan waarop je nog last-minute kaartjes kon kopen van mensen die ze niet wilden. Dus ik dacht: laat ik voor de lol eens kijken hoeduur het goedkoopste kaartje is, DIE WAS 35 POND, dus die kocht ik, in alle haast, en toen zat ik ineens in de O2 Arena mee te schreeuwen met One Direction. Dat was echt ge-wel-dig. Voor de dag erna had ik al een kaartje dus ik ging nog een keer jeeeeej. En ja, het is gewoon geweldig. Dus ik heb me mooi uitgeleefd daar :D en gefacetimed met mijn zusje, wat ben ik toch een lieve zus of niet?? (MAUD???) hahaha. Die zondag heb ik eeeerg rustig aangedaan, want ik had mijn stem aardig kapotgeschreeuwd en ik was verkouden en hoofdpijn en alles, maar dat maakt niet uit :D, want ik was naar 2 concerten geweest :D:D:D:D. hahahaha.

Dit weekend ga ik naar Camden Town met een andere Nederlandse au pair. Ik denk dat dat leuker is want vorige keer ging ik alleen en dat beviel niet echt. Dus ik zal het zien :) Verder heb ik geen idee wat ik nog ga doen verder, ik zie het allemaal wel. Ik vermaak me hier wel, en ik ben niet echt van plan om terug te komen in Nederland, sorry :D haha.

See you next timeee (geen idee wanneer)

xxxx Stef

Kiss

P.S. Pre-order Made In The A.M. on Itunes. Bye.

Reacties

Reacties

Loes

Ahh super leuk dat je nog een kaartje kon krijgen! :D

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active