Au Pair in Londen

Weer een weekje verder

Haaaaii,

Ik zal weer even een verhaaltje schrijven over wat ik allemaal heb gedaan, want het is altijd zoooveel haha.

Mijn laatste blog was vorige week woensdag zag ik. Woensdag, donderdg en vrijdag heb ik gewerkt van 7.30-9.30 en daarna van 15.00-20.00. Ik werk normaal eigenlijk elke dinsdag, woensdag en donderdag deze uren, maar de moeder moest vrijdag werken, dus moest ik ook werken haha. 'S ochtends moet ik dus ontbijt maken, lunch maken voor O. en D. om mee te nemen, zorgen dat ze aangekleed zijn etc., en daarna naar school brengen. School begint om 8.50. En dan moet ik om 15.15 D. ophalen van school, en een kwartiertje later is O. vrij, dus dan wachten we altijd even en gaan we allemaal samen naar huis. Dan gaan we meestal spelen, of naar het park of de speeltuin en daarna moet ik avondeten maken. Dus zo ziet een beetje mijn dag er uit meestal :).

Zaterdag en zondag had ik de hele dag vrij. Zaterdag ben ik met een andere au pair naar Oxford Street geweest (ja, alweer), en ook naar Piccadilly enzo. Ik vind het gewoon leuk om daar rond te lopen, dus daarom doe ik dat zo vaak haha. Later kwam er ook nog een andere au pair bij, en hebben we een gratis tour gedaan om 7 uur. Dat was een Soho Tour, dat is een wijk in London bij Piccadilly Circus dichtbij. Dat was best wel leuk, die man kon veel over de geschiedenis vertellen, en je ziet dan dingen die je zelf niet zou zijn, of wat je zelf niet zou interesseren. Dus dat was wel erg leuk om te doen :)
Ohja, ik heb die dag ook One Direction tickets gekocht, OMG. En het concert is nu al over 10 dagen. Het is in Londen, de O2 arena en ik kan echt niet wachtennnnnn! hahaha. En ik ga alleen, maar ja, ik ben er bij dus :D:D:D. Happy meeee!

Zondag was er een internationale Au Pair Meeting in Hyde Park. Dus daar zou ik heen gaan met een au pair, waarvan ik dacht dat ze Duits was ofzo. Bleek ze Saans te zijn en ze had nog 2 andere Spaanse au pair vriendinnen die meegingen, dus dat was erg gezellig voor mij, not. Ze konden echt geen engels en ja ik heb een beetje Spaans gehad op school, maar dat kan ik echt niet bijhouden. Dus ik voelde me meer hun gids ofzo die dag. Toen we op de plek van de meeting waren heb ik dus snel andere mensen gezocht hahaha. Bij die meeting waren wel, idk, 200 au pairs ofzo. Echt zoooo veel. Maar we hadden dus een picnic in Hyde Park en het was echt wel heel gezellig. :) Ik was wel echt op zoek naar een Nederlandse au pair omdat ik even Nederlands met iemand wilde praten haha. En na een paar uurtjes hoorde ik ineens iemand achter mij het woord 'Dutch' zeggen, dus ik zei tegen haar: 'Hi, are you Dutch?', en ze zei: 'jaaaa', en ik zei: 'jeeeej eindelijk', hahaha.
Dus ik heb even gezellig Nederlands gepraat :)

Ik kreeg vrijdag ook nog een mailtje van de language school, dat ik op het randje zat van level Proficiency, dus ze vroeg aan mij of ik dat wilde proberen. Dat wilde ik wel heel graag, dus ik ben nu een level hoger jippie :). Daar had ik maandag dus de eerste les van. En ik vind het echt wel heel leuk. Ik vond school altijd best wel leuk, dus ik was wel blij om weer iets te leren en te doen ofzo haha. Jullie denken vast dat ik gek ben, maarja, ik vind school leuk lol. Die mensen op die school zijn ook suuuper aardig, en ze hebben elke week wel een leuk uitje waar je mee naartoe kan, dus dat is super leuk. :)

Verder heb ik niet meer zo heel veel te vertellen eigenlijk. Ik ga deze week mijn vliegticket naar huis boeken, zodat ik met kerst thuis ben. En dat is zooo raar, om een datum te hebben dat je naar huis gaat. Ja, ik weet niet, maar dat is gewoon apart haha. Niet negatief bedoeld hoor papa en mama :D hahaha.

Als ik weer wat dingen beleefd heb, ga ik een nieuwe blog schrijven.

Seeee you xxxx Stef

Kiss

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active