Au Pair in Londen

Eerste 2 daagjes

Helloooo,

Nou, 18 augustus was het dan echt zo ver. Ineens was de tijd heel erg snel gegaan.. Dus toen zat ik ineens in de auto naar schiphol om half 6/6 uur 's ochtends. We kwamen mooi optijd aan. Ik zou vliegen om 10.20, dus om 9 uur ongeveer afscheid genomen van iedereen. Dat vond ik niet heel erg leuk, maar ik was te excited om naar Londen te gaan dus het was oké :)
En toen zat ik alleen in het vliegtuig, een beetje eng op het begin want ik hou niet zo heel erg van vliegen haha, maar ik zat lekker alleen en naast het raam, het was mistig dus ik heb niet veel gezien verder. Toen we gingen landen was het wel heel erg gaaf. Ik kon heel veel van Londen zien; de Londen Eye, de Thames, ja dat soort dingetjes haha. Dat was wel erg leuk!
Toen we waren geland wilde ik mijn koffer (handbagage) pakken, maar het lukte mij niet want ik kon er niet bij (LOL), en hij was gewoon veel te zwaar dus zat ik als laatst nog in het vliegtuig om een stewardess te vragen of zij me kon helpen ofzo. Nou ze maakte even duidelijk dat dat dus niet echt hun werk was ofzo, ik dacht echt: oke zalwel. Maar een andere stewardess was dan wel zo 'aardig' om me een handje te helpen. 'Had je de koffer maar lichter moeten maken' zei ze. Erg aardig dus. Maar oke ik was in Londen dus, daar ging het om :D

De hostmom kwam me ophalen, eerst zag ik niemand staan en dacht ik dat ze misschien ergens anders stond, maar ze kwam er net aanlopen, dus gelukkig haha.
In de auto naar het huis (bijna aan de verkeerde kant ingestapt ofcourse). Ik snapte niet hoe ze de weg wist, maar we kwamen bij het huis na een halfuurtje ofzo.
De kindjes waren een beetje verlegen op het begin, maar na een tijdje waren ze wel heel erg enthousiast en wilden ze me vanalles vertellen, dus ik luisterde :)
Ze hebben echt suuuuperveel energie en ik had ze snoepjes gegeven dus het werd alleen maar erger aan het einde van de dag hahaha.
Het huis is superschattig en ik vind het best wel groot. Ik heb een supermooie kamer en ja ik ben er echt blij mee. Ik ben nu gewoon al weer vergeten wat ik gisteren echt heb gedaan, het voelt alsof ik er al veel langer ben dan 2 dagen haha.
Ohja, gisteren ben ik meegegaan naar de zwemles van de kindjes, dat was wel erg leuk want toen zag ik een beetje van het stadje. Want we gingen lopend. Daarna kreeg ik even tijd om een beetje uit te pakken en te relaxen, maar dat lukte niet echt. Ik had per ongeluk mijn deur op een kier staan en dat betekent dat de kindjes naar binnen mogen hahaha. Dus de hostmom heeft even vertelt dat ze alleen in mijn kamer mogen als ik de deur open had staan. Dat werkt nu inderdaad wel erg goed, ik vergeet alleen soms de deur dicht te doen, als ik even snel naar beneden ga bijvoorbeeld, ik moet er echt beter opletten hahaha. Anders ligt er ineens een kind op mijn bed hahaha.

Toen heb ik erg lekker geslapen vannacht want ik was super moe. Vanmorgen zijn we naar Marbell Hill Park geweest (volgens mij heette het zo). Het was echt supermooi en supergroot en ik had zoiets totaal niet verwacht hier. In ieder geval niet zo groot. Ze hebben hier ook supermooie oude huizen van oude 'queens' of ja andere belangrijke mensen van vroeger. Daar kun je dus ook in en dat ga ik sowieso nog een keer doen. Daarna zijn we met een ferry de Thames overgestoken (super schattig, dat kan gewoon voor 1 pond), en toen kwamen we bij Ham of zo iets, ik weet het niet precies allemaal. En daar stond een nog groter oud landhuis met een enooorme tuin waar we in gingen kijken. Echt supermooi.

Daarna zijn we weer terug gegaan naar huis, ik mocht weer even chillen haha. Dus ik heb mijn kamer maar even opgeruimd en de koffers weggezet enzo, dus nu is het prima zo :). Ik heb ook een Oyster card gehaald wat superhandig moet zijn. Ik heb eigenlijk geen flauw idee hoe de metro en alles werkt hier dus ik zal het nog wel meemaken hahaha. Komt vast wel goed. Er kwam hier nog visite uit de USA, dus dat was ook wel cool. En zo was er nog een meisje waarmee ze konden spelen :)

Vanavond heb ik even meegekeken met eten maken enzo, hoe de apparaten werken en hoe zij eten maken en hoe zij opruimen en alles. Dat is wel ongeveer hetzelfde als thuis dus dat word niet zo moeilijk.

Nu zit ik weer even te chillen en ik ga zo maar weer slapen. Morgen ga ik proberen om een bankaccount te openen want dat is echt veel handiger dan contant geld de hele tijd..
Dus ik hoop dat het lukt :D

Weltrusten allemaaaaal,

Stef

Wink

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active