Au Pair in Londen

COUNTDOWN

Hello everyone,

Ik zat eens te kijken waar ik mijn laatste blog mee had beëindigd, dat was met mijn examenuitslag die ik toen nog moest krijgen. Dat lijkt nu alweer zooo lang geleden, terwijl dat nog maar iets meer dan een maand geleden is. Maar ik ben geslaagd, dus ik was toen echt suuuuuper blij. En ik was ook suuuuuper zenuwachtig pfff. Wat een verschrikkelijke dag was dat. Maaar dat is allang weer voorbij dus :D.

En ik had een familie gevonden toen en ik heb nu een datum geprikt om weg te gaan, yes! Ik vertrek 18 augustus om 10.20 met het vliegtuig naar London Heathrow. Super gaaf! Ik mocht kiezen of ik op London Gatwick of Heathrow ging landen, dus ik dacht: ik doe Heathrow, ik ben zo benieuwd hoe dat eruit ziet en het is (blijkbaar) super groot.
Ik kan nu echt niet meer wachten, ik heb er zoveel zin in!! Nog 32 dagen en dan vertrek ik al! De tijd gaat zo langzaam en zo snel tegelijk. Voor ik het weet sta ik op Schiphol om weg te gaan.

Verder heb ik nog een Kinder EHBO Workshop gehad, die echt superhandig was en ik raad die ook echt aan iedereen aan om te doen! Je leert allemaal standaard dingen waarbij je eerste hulp kan verrichten.
Ik heb afgelopen woensdag de voorbereidingsworkshop gehad bij TA in Venray, wel een stukje rijden vanuit Almelo haha. De workshop was echt heel leuk! We begonnen met een voorstelrondje. Daarna hadden we 4 kaarten waar je 3 voor- en nadelen op moest schrijven. Op de kaarten stonden: heimwee, verantwoordelijkheid, communicatie en een ander land (volgens mij). Daarna liepen we nog even de hele procedure door die iedereen al heeft gehad of nog moet doen om je familie te vinden etc.
De dag was in ieder geval erg leuk en ook handig!

Ik moet nu nog 3 weken werken en daarna heb ik nog een klein weekje 'vakantie'. Dan kan ik alles nog even verder voorbereiden. Ik heb er zooooveel zin in, ik wil nu al wel weg haha! Nou nog 32 daagjes dus en dan vertrek ik whooohooo!

Laughing
Laughing

Goodbye, xxx Stef

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active