Au Pair in Londen

Familie gevonden!!

Haiiii,

IK HEB DUS EEN FAMILIE GEVONDEN! IK BEN SUUUPER BLIJ!
Het is de familie waar ik het over had in mijn vorige blog :).

Ik begin weer even bij het begin. Ik had tegen TA gezegd dat ik de familie echt superleuk vind en ik had gezegd dat ik heel graag hun au pair zou willen worden. Dus ik was best wel zenuwachtig, want; wilden ze wel dat ik hun au pair werd?
Toen ging ik woensdag 3 juni op vakantie naar Cardiff met mijn zusje. Ja waarom naar Cardiff?, ja omdat One Direction daar 2 concerten gaf en ja ik ben een groot fan :D. Toen was ik net geland in Londen, toen TA mij belde en ze zei dat het gastgezin mij ook graag als au pair wilde! Nou ik was zooooo blij. Hoe kon ik mijn vakantie beter beginnen? Dus dat was echt super leuk!! Nu moet ik nog even met ze overleggen wanneer ik kom en ik moet mijn examenuitslag afwachten, die krijg ik donderdag, super spannend!

En ik wil ook nog even iets vertellen over Cardiff natuurlijk haha. Wij vonden de stad zooo saai, ik hoef er echt niet weer heen. Het concert was echt geweldig, wij gingen er 5 juni heen en we hadden zitplekken, aardig dichtbij :D. 6 juni gaven ze nog een concert, dus wij gingen maar even buiten het stadion dansen, want we konden de muziek super goed horen. Op de helft van het concert kwamen 2 meisjes naar buiten (ondertussen waren er al 80 mensen weggegaan ofzo, zovan; waarom?, maar oke), en zij vroegen aan ons: why are you standing here outside? en wij: we don't have tickets. Zij; oh, you can get our bandje (ik weet de vertaling niet). Dus wij zovan: NEE SERIEUS?!!!? Zij meenden het, ze moesten de trein halen dus ze moesten eerder weg. Mijn zusje en ik rennen naar binnen, hadden we ook nog staanplaatsen, echt geweldig. Dus we hebben 1,5 concert meegemaakt hahaha. Maar echt zo aardig van die meisjes!!

En verder, ik heb net mijn rijbewijs gehaald YES!! Eindenlijk, na 2x gezakt te zijn was ik er zooo klaar mee. Dus dit is echt een last die van mijn schouders valt. :D Super happy.
Nu dus nog even afwachten tot donderdag, de examenuitslag. Spannenddd.

Byeeee, groetjes Stef

Laughing

Reacties

Reacties

Hannah

Mag ik vragen hoe oud je bent en voor welk diploma je bent geslaagd? Want ik wil ook als au pair naar engeland.

Stef

Hi Hannah,
Ik ben 18, en ben voor mijn VWO geslaagd. Je moet gewoon minstens 18 zijn en minimaal een VMBO hebben dacht ik.

Hannah

Bedankt! Bij welk bureau zit je ?

Stef

Via Nederland bij Travel Active, is echt aan te raden! Je kan ook zelf online zoeken. Maar ik ging liever via een organisatie.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active