Au Pair in Londen

Eerste blog :)

Hallo allemaal!

Oké dit wordt mijn eerste blog ooit haha, dus het is voor mij opzich een beetje raar. Maar ik had mezelf 'beloofd' om alles een beetje bij te houden met deze blog, dus dan gaan we dat ook doen :).

Nou, ten eerste ben ik suuuper blij, want MIJN EXAMENS ZIJN VOORBIJ!!! Ik heb er zo tegenop gezien en nu ben ik er eindelijk klaar mee dus jippie :D

Dus even beginnen bij het begin. In de zomervakantie vorig jaar bedacht ik ineens: zal ik volgend jaar 'gewoon' even een jaar naar het buitenland gaan? Dus toen superveel opgezocht over vanalles wat je kan doen in het buitenland. Ik wilde eerst graag studeren in Engeland, maar dit was zo ontzettend duur. Dus ik dacht; oke een gap year, misschien is dat iets voor mij. Maar het kostte allemaal gewoon echt veel geld. Dus na een lange tijd zoeken en 100 opgestuurde gidsen verder, zag ik ineens: 'Wil jij au pair worden in het buitenland?' En ik dacht: JA! Maar eerst naar een voorlichting geweest, zodat ik zeker wist dat ik dit wilde. Na de voorlichting was ik heeelemaal enthousiast, dus ik heb me meteen opgegeven.
Toen kreeg ik een hele lading papierwerk om in te vullen. Dat heb ik toen maar verdeeld over de dagen wanneer ik tijd had, aangezien ik vetdruk was met school. En na 2 maanden of zo alles teruggestuurd. Toen een paar weken later het skype-interview gehad wat erg goed ging en toen was ik geaccepteerd whoohoo. :D

En daarna begonnen de examens, stress, stress, stress. Geen andere woorden voor. Dus ik heb mijn enthousiasme even proberen aan de kant te zetten, maar wel steeds gedacht: ik doe het hiervoor. Dus de examens gingen redelijk goed :).

Ondertussen kreeg ik 2 mailtjes van geïnteresseerde gastgezinnen waar ik echt superblij mee was. Ik heb met ze allebei geskyped en 1 van de 2 was ik heel enthousiast over, dus daar ga ik nog een keer mee skypen

Laughing
. Ze zijn echt suuuper leuk!


Verder zie ik wel wat er nog komt. Maar ik denk dat dit een leuke manier is om, iedereen die mijn blogs wil lezen, op de hoogte te houden. Dus bij deze.
(ohja, ik ga trouwens naar Engeland, voor diegenen die mij niet kennen).

Groetjesssss,
Stef

Smile

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active