Au Pair in Londen

Winter Wonderland

Hellooo,

Ik heb al aardig lang niet meer iets geschreven zie ik, dus ik zal even vertellen wat ik de afgelopen weken heb gedaan. Want voor mijn gevoel is dat best wel veel. :)

Zaterdag 14 november moest ik oppassen 's avonds, bij een kindje uit O.'s klas, van 7 tot half 1 's nachts ofzo, dus dat was wel lang, maar wel chill. De kinderen liggen meestal rond 9 uur en bed en dan moet je gewoon wachten tot de ouders terugkomen. Ik viel wel bijna in slaap haha.

Zondag was allleeeeen maar in de rij staan. Een vriendin van mij had tickets gekregen voor de X Factor en One Direction ging daar optreden. Alleen, de X Factor gaf meer tickets uit dan dat er plaatsen waren, zodat het publiek altijd volzit, omdat dat er goed uit ziet op de tv (duh). Nouja, dus we hebben in de rij gestaan vanaf half 12/12 uur ofzo 's middags, en toen was er al een heeele lange rij. Je had geen zekerheid dat je naar binnen mocht, dus je moest maar gewoon wachten. Toen was het 7 uur/half 8, en toen waren wij letterlijk de allereersten die niet meer naar binnen mochten, dus wij dachten: F*ck our lives :). Want ja, na 7 uur in de rij te hebben gestaan, is dat wel erg jammer. Dus toen zijn we maar naar huis gegaan en heb ik het thuis gekeken. Helaas hahaha. Nu gaan ze ook nog optreden voor de finale van de X Factor, over 2 weken ofzo, dus hopen dat ik daar maar naar binnen kom :(.

Ik heb eigenlijk geen flauw idee meer wat ik vorig weekend heb gedaan. Ik denk, dat ik naar Piccadilly ben geweest? Ik weet het gewoon echt niet meer dus laat dat maar gewoon haha.

Deze week was een van mijn hostkids ziek, D. Hij had koorts, en het ging maar niet weg. Dus ik had 3 dagen gewerkt van bijna 12 uur en dat was echt wel heel erg vermoeiend. Hij gaat nu wel weer naar school, maar hij hoest nu nog heel erg, dus hij vraagt nog steeds of hij gewoon thuis mag blijven. Maar na meer dan een week thuis te zijn gebleven, heeft de moeder hem nu echt weer naar school gebracht haha.

Zaterdag ben ik met een meisje uit mijn klas, Nina, naar Milkshake City geweest. Ja, het heeft weer met One Direction te maken. Hun gingen daar altijd heen toen ze met de X Factor meededen, dus er hangen daar foto's van hun en ze hebben een One Direction Milkshake enzo. Echt grappig. Was best ver weg. Het was in het noorden van Londen, en wij wonen in zuid-westen ongeveer, en het duurde denkik 1 uur en een kwartier om er te komen? Dus ja, was wel een stukje reizen, maar het was niet voor niets :D. En mijn idee van sightseeing hier, is gewoon One Direction dingen doen, dus dat je dat even weet. :D

Gisteren ging ik met 2 andere meisjes uit mijn klas naar het Hampstead Christmas Festival, maar dat was een grote fail. Veeeelste druk, en de kraampjes hadden niet echt leuke dingen te koop. Dus toen zijn we naar Winter Wonderland gegaan in Hyde Park. Dat is een soort kerstmis/kermis achtig iets. Echt heeeel erg leuk. Er waren dus heel veel attracties, kerstkraampjes met suuuperleuke dingetjes te koop, eettentjes (MET CURRYWORST), en bandjes die optraden, echt van alles. En ook suuupergroot, dus ik had niet echt oriëntatie daar. We zijn in een soort mini achtbaan ding geweest, kostte 6 pond, echt gekkenwerk. Maar het was wel erg leuk haha. De chocolademelk was ook heeel lekker daar. :) Dus daar ga ik nog wel een keer vaker heen.
Daarna hebben we nog door Oxford Street en Regent Street gelopen. Het was donker dus alle kerstverlichting is aan, en dat ziet er echt superleuk uit. Daarna zijn we vanaf Piccadilly Circus weer naar huis gegaan. Was een lange, maar leuke dag :).

Zaterdag is er blijkbaar een Sinterklaas feest hier in Londen, met Nederlanders. Even wat Nederlanders zoeken dus om daar mee naartoe te gaan. Supergrappig :D.

Dat was het weer haha.

Oh en ik ga over 3 weken al naar huis voor kerst, de tijd gaat zoooo snel.

Dus seeee you (maybe) soon! xxxxx Stef

Kiss

Reacties

Reacties

oma

wat een leuk verhaal stef groeten oma opa

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active